تبلیغات

ابزار رایگان وبلاگ

ابزار وبمستر

گروه سایبری مالک - دشمنی وهابیت با پیامبر اکرم
   


<-BlogDescription->



دشمنی وهابیت با پیامبر به روایت تصاویر


دوستان سلام

برای آشنائی با وهابیت و اینكه حساب وهابیت با اهل سنت جداست، و اینكه آنها دشمن اسلام و قرآن و پیامبر هستند، مطالب فراوانی گفته و نوشته شده است، اما تصویر تأثیر دیگری دارد، لذا در این رابطه مقداری عكس تهیه كردم، عکسهائی که بعضا خودم گرفتم یا از اینترنت دریافت نمودم، باهم ببینیم، از نظراتتون استفاده میكنم.

قسمت دوم و سوم را نیز حتما ببینید.

البته به زودی مطالبی را درباره اینكه چرا وهابیت با پیامبر دشمند، مطرح میكنم

اما تصاویر

موضوع این قسمت:

حذف نام پیامبر از مسجد پیامبر فقط به بهانه شرك


از باب البقیع كه وارد حرم شوید، به سه هشتی كه هركدام دو شبكه فولادی محرابی شكل دارد برخورد میكنیم


مقابل ضریح می‏ایستیم سلام می‏دیم.



از راه دور نیز قبوله

میریم تو حال خودمون

یاد سالهای قبل كه می‏افتم، بیشتر پی به نامردی و نمك نشناسی وهابی ها می‌برم

بد جوری میخوره تو ذوقمون

جمعا شش شبكه فولادی است كه روی آنها تا سه سال قبل نوشته بود


یا الله یا محمد




نام الله همراه نام پیامبر





اما از سه سال قبل تا كنون محمد را برداشته و به جای آن مجید گذاشتند






چرا اینكار را میكنید؟

(با عرض پوزش از پیامبر و همه مسلمانان)

چون محمد مُرده و پوسیده، لازم نیست نامی از او باشد

بازهم از پیامبر عذر می خواهم

چاره ای نیست برای تنویر افكار خوب است:

ابن تیمیه (رهبر فكری وهابیها) آمد تو مسجد و با گستاخی تمام با عصای خودش به قبر پیامبر اشاره كرد و گفت:

این عصای من از استخوانهای پوسیده زیر این خاك ارزشش بیشتر است، زیرا عصای من حاجت مرا می دهد اما از او كاری ساخته نیست.

باشه! شاید روی نفهمی و حماقت، این ایده دنبال می‏شود

ولی میفهمی حماقت تنها نیست خباثت هم هست

میگی نه بیا بیشتر مسجد را بگردیم

از مسجد قدیمی كه میای بیرون پاتو میذاری مسجد جدید، نوشته ای توجهتو جلب میكنه

نوشته:

بنی بیده هذه الاحجار الاربعه فلان تأسیا بالنبی صلی الله علیه و آله وسلم تقبل الله منه (و ذاك فی شهر ربیع الاول سنه 1373 هق)







تو پرانتز، بقول امروزیها پیام بازرگانی:
حالا عادت بدی كه اهل سنت دارن (اختصاص به وهابیها ندارد) صلوات بیرون نمازشون با صلوات داخل نماز فرق میكنه، داخل نماز صلوات همراه با آل پیامبره، ولی بیرون نماز صلوات ابتر میفرستن (صلوات دم بریده تعبیر خود پیامبرمونه) بگذریم، بریم سر اصل موضوع
پرانتز بسته!

ترجمه اش اینه:

این چهار سنگ را فلان پادشاه گذاشته تا به پیامبر تأسی كرده باشد، خدا از او قبول نماید، این در سال 1373 هجری قمری بوده است

خوب به عكس دقت كنید!

دیوارهای حیاط جدید (سمت چپ) با سنگهائی متفاوت از دیوار قدیم است

چند نكته:
1- تمام قستهای دو حیاط قدیمی تخریب شده، ولی این علامت را نگه داشتند، چرا؟
چون نام پادشاه مقدس است.
پس یادگاری خوب است اما برای پادشاه نه پیامبر.

2- رنگ سنگ‏های مسجد قدیم قهوه‏ای متمایل به نارنجی است، چون فقط دست شاه به آن چهار سنگ خورده آن سنگها را با دو رنگ قهوه‏ای تیره و سفید متمایز كردند، آقا حجاره نامشونو رو سنگ تراشیده تا برای همیشه بمونه، هركه سنگو دید یاد او بیافته.

3- گذاشتن چهار سنگ به صورت سمبلیك، یعنی تأسی به پیامبر؟!
تأسی به پیامبر خوب است، اما ریاكاری شرك است.
میگن نه این شرك نیست چون پادشاه اولوالامره و كارهایش روی حساب و كتابه!
اما اگر مسلمانی به توصیه پیامبر عمل كند و به زیارت ایشان حتی بعد وفاتشان بیاید مشرك است.
دشمنی با پیامبر به نظر شما شاخ و دم دارد؟؟!!

یعنی كاری كه پادشاه در 56 سال قبل كرده ( كار كه نه! به قطر سنگها دقت كنید می فهمید وزن سنگها 20 كیلو كمتر نیست) یعنی ماله ای كشیده رفته، باید حك شود و علامت داشته باشد ولی نام پیامبر؟؟

بارها و بارها زوار ایرانی و غیر ایرانی سؤال می‏كنند قبر پیامبر كجاست؟

یعنی اگر سراسر حرم را بگردی، یك تابلوی راهنما، حتی یك فلش كوچك نیز وجود ندارد تا زوار را راهنمائی نماید.

باز مجبورم اسم خبیث ابن تیمیه را ببرم، او گفته:

هركه به قصد زیارت پیمغبر بیاید مشرك است(!!)

حالا میگی این مال 56 سال قبله الآن روشن تر شدن، دیگه از این كارها نمیكنن!

پس به این عكس نگاه كن:







این سنگ در چهار قسمت مسجد النبی نصب شده است

در تاریخ 9 صفر 1405 یعنی 24 سال قبل بنا شده است

نوشتن سنگ یادبود از منظر هیچ عاقلی اشكال ندارد

اصل توسعه و تعمیر مسجد كار خوبی است

اما طبق مسلك اینها سؤال می كنیم:

چرا نام فهد بزرگ تر از نام الله و آیات قرآن نوشته باشد؟
این شرك نیست، پس چیست؟
بنابر عقیده وهابیت مبنی بر تخریب تمام چیزهای غیر خدائی(!!)
چرا این سنگ را بنا كردند؟
بنا كردند، چرا بعد مرگ فهد تخریبش نكردند؟
مگر نه اینك او پوسیده است؟
نام كسی كه مسجد را تعمیر كرده حك شود
اما نام كسی كه اصل شهر به خاطر زحمات اوست تبدیل به مجید شود
و سؤالات فراوان دیگر...

لازم نیست خیلی به ذهن خود فشار بیاوریم

یك سری میریم مكه

كنار شهدای فخ

واقع در شارع الشهداء، حسین بن على بن حسن بن حسن، در سال 169 با شورش بر ضد هادى عباسى به قتل رسید، امام باقر علیه السلام مى‏فرمایند پیامبر از فخ كه مى‏گذشت ایستاد، ركعتى نماز خواند و وقتى ركعت دوم را خواند گریه كرد وفرمود: جبرئیل به من خبر داد كه: یا محمد ان رجلا من ولدك یقتل فى هذا المكان و اجر الشهید معه اجر الشهیدین.

این مقبره به خاطر دشمنی با پیامبر تخریب شده است

اما كنار آن، قبر عبدالله بن عمر است، كه دشمنی او نیز با علی و آل علی علیهم السلام ثابت است، این قبر هم مخروبه بود، ولی با ارادتی كه شهردار مكه به دشمنان پیامبر دارد قبر آن را آباد كرد، دورش دیوار سفید كشید، برایش نرده‏های آهنی با رنگهای طلائی و سفید نصب كرد



و بر روی تابلو کنار درب ورودی نوشت:

مقبره عبدالله بن عمر رقم (2)





خوب به دو عبارت ابتدای سنگ دقت کنید!
نوشته: وزارة الشئون البلدیة و القرویة
و زیر آن: أمانة العاصمة المقدسة
این دو عبارت روی سنگ حک شده ولی رنگ آن رفته است، به هر حال این سنگ دارای نشان حکومتی است.
حال چرا نوشتند قبر شماره 2؟
چراکه عبدالله بن عمر مقبره دیگری در محله ای به نام محصب دارد که در واقع مقبره اصلی اوست، اما چون احتمال دادند (یا خواستند نام نواده پیامبر فراموش شود) مقبره اش اینجاست برایش قبر دومی نیز دست و پا کردند.

دشمنی با پیامبر شاخ و دم دارد؟

این قصه سر دراز دارد
این غصه سر دراز دارد

در پی استقبال زیادی كه از قسمت اول این مجموعه شد اكنون به قسمت دوم این مجموعه توجه نمائید

این قسمت:

استفاده ابزاری از آیات قرآن برای ترویج افكار ضدپیغمبری

خود ایشان به ما دستور داده با صدای بلند سلام كنید

اگر مردم سلام بر پیامبر را افشاء نمایند چه می‏شود؟

جزء اینكه یاد او بیشتر در دلها می‏ماند؟

دشمن پیامبر نمی‏خواهد سلام بر حضرت رواج پیدا كند

لذا وهابیها این عمل را بدعت می‏شمارند

عمل به دستور حضرت بدعت است

دوباره عكس اول قسمت اول را مرور كنیم


مگر ثابت بن قیس طبق دستور پیامبر با صدای بلند خطبه های ایشان را با صدای بلند تكرار نمی كرد؟

مگر عباس بن عبدالمطلب در جنگ حنین طبق دستور پیامبر با صدای بلند فریاد نزد ؟

ما هم طبق دستور پیامبر با صدای بلند سلام میكنیم

به جملات بالا دقت كنید!
چه فرقیست میان زائر و ثابت بن قیس و عباس؟
طبق دستور ایشان با صدای بلند سلام میكنیم

مگر خداوند در قرآن یاد پیامبر را بالا نبرده است:

ورفعنا لك ذكرك شرح 4


اما استفاده ابزاری:

روی هشتی اول نوشته:

یا أیها الذین آمنوا لا ترفعوا أصواتكم فوق صوت النبی ولا تجهروا له بالقول كجهر بعضكم لبعض أن تحبط أعمالكم وأنتم لا تشعرون حجرات 2



روی هشتی دوم نوشته:
إن الذین یغضون أصواتهم عند رسول الله أولئك الذین امتحن الله قلوبهم للتقوى لهم مغفرةٌ وأجرٌ عظیمٌ حجرات 3




قرآن فرموده: آنان كه صدایشان را نزد پیامبر كوتاه كنند قلوبشان برای تقوا امتحان شده است...

در حدیثى از امام باقر علیه السلام در باره ماجراى وفات امام حسن مجتبى علیه السلام و ممانعتى كه از سوى عایشه در زمینه دفن آن حضرت در جوار پیامبر ص به عمل آمد و سر و صداهایى كه بلند شد مى‏خوانیم: امام حسین علیه السلام به آیه
یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لا تَرْفَعُوا أَصْواتَكُمْ فَوْقَ صَوْتِ النَّبِیِّ ...
استدلال فرمود، و از رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم این جمله را نقل كرد:
ان اللَّه حرم من المؤمنین امواتا ما حرم منهم احیاء:
خداوند آنچه را از مؤمنان در حال حیات تحریم كرده در حال مماتشان نیز تحریم كرده است.

نكته
سلام بر پیامبر شعار مسلمانان است و این حداقل شكرانه به ساحت قدسی آن عزیز است.

سؤالات:
1- سلام اگر بلند نباشد، چگونه ابراز ارادت، شعار مسلمانان شود؟

2- چرا اذان بلند گفته شود؟ مگر طبق ادعای شما بلند كردن هر نوع صدائی در محضر پیامبر منع نشده است؟
مگر شعار با شعار فرق دارد؟

3- چرا صدای امام جماعت یا خطیب جمعه بلند باشد، ولی صدای صلوات بر پیامبر، آرام؟
مگر شعار با شعار فرق دارد؟

4- به زعم باطل شما (با عذرخواهی از پیامبر و همه مسلمانان) پیامبر پوسیده و اثری از آن نمانده است، خب!
پیامبری نیست تا صدا بلند كردن در برابر او اشكال داشته باشد!!

اما پیامبر هست، همه مسلمانان به جز وهابی‏ها به زنده بودن ارواح بعد مرگ اعتقاد دارند.

اگر پیامبر هست (كه هست) چه اشكالی دارد به او با صدای بلند سلام كنیم، برای طلب مغفرت به او متوسل شویم، مگر قرآن نفرموده:

ولو أنهم إذ ظلموا أنفسهم جآؤوك فاستغفروا الله واستغفر لهم الرسول لوجدوا الله توابًا رحیمًا نساء 64

اگر مسلمانان گناه‏كار نزد تو آیند از خدا طلب مغفرت كنند و پیامبر برای آنان استغفار نماید خداوند را توبه پذیر و رحیم می‏یابند.

سؤال از وهابی‏ها این است كه:

اگر این آیه مخصوص عصر نزول قرآن باشد، خاصیتش برای ما چیست؟

چرا باید این آیه چاپ شود
چرا باید این آیه قرائت شود
چرا باید این آیه حفظ شود
چرا باید این آیه تفسیر شود
چرا باید این آیه ترجمه شود

ولی عمل نشود؟!

پس شما به قرآن اعتقاد ندارید

چرا میان خدا و پیامبر جدائی می‏اندازید؟

چرا به همه قرآن اعتقاد ندارید؟

خداوند شما را كافر می‏داند:

إن الذین یكفرون بالله ورسله ویریدون أن یفرقوا بین الله ورسله ویقولون نؤمن ببعض ونكفر ببعض ویریدون أن یتخذوا بین ذلك سبیلاً أولئك هم الكافرون حقا وأعتدنا للكافرین عذابًا مهینًا نساء150 - 151

آنان كه كافر به خدا و رسول هستند به دنبال تفرقه بین خدا و رسول هستند و به بعض آیات ایمان دارند و به بعض كافرند... آنها حقیقتا كافرند و عذاب خوار كننده برایشان آماده است


اما آیه مكتوب بر هشتی سوم:




ما كان محمدٌ أبا أحد من رجالكم ولكن رسول الله وخاتم النبیین وكان الله بكل شیء علیمًا أحزاب 40

محمد پدر هیچكدام از مردان شما نیست، بلكه فرستاده خدا...

این مربوط به ازدواج پیامبر با همسر زید است، زید پسرخوانده بود، عرب جاهلی پسر خوانده را پسر واقعی میدانست، لذا همسر پسر خوانده، عروس واقعی محسوب میشد و بالتبع ازدواج با او حرام میشد، با نزول این آیه بر این پندار غلط جاهلی مهر باطل زده شد.

حال چرا این آیه را اینجا نوشتند؟

روی ضریح پیامبر؟!

قبل از روی كار آمدن فرقه ضاله مضله وهابیت روایاتی از اهل سنت در تكریم و احترام اهل بیت در همین نقطه نقش بسته بود، آن روایات را برداشتند و به دنبال آیه‏ای گشتند كه نسبت حضرت را با نسل خودش قطع نمایند، ناشیانه و با بی سوادی فاحش سراغ این آیه آمدند.

تا كسی به دنبال اهل بیت ایشان در بقیع نگردد!
تا كسی نامی یادی از حضرت زهراء نكند!
تا كسی سادات را احترام نكند!

زهی خیال باطل!

آیه مودت
مگر قرآن نفرموده:
قل لا أسألكم علیه أجرًا إلا المودة فی القربى ومن یقترف حسنةً نزد له فیها حسنًا إن الله غفورٌ شكورٌ شورى 23

چه اشكال داشت این آیه را می‏نوشتید؟
مگر احترام به خویشان پیامبر مزد رسالت نیست؟
مگر احترام به خویشان پیامبر احترام خود پیامبر نیست؟
چرا از تبلیغ نام اهل بیت می‏ترسید؟
چرا به دروغ خود را محب اهل بیت می دانید؟
اگر كسی بخواهد به آیه مودت عمل كند چه كند؟

چون مردم به زیارت قبور اولاد پیامبر می روند و یاد پیامبر می نمایند قبور را تخریب كردند
طبیعی است با هر نشانی مقابله كنند



نمیتوانستند ارادت مردم به پیامبر و آل گرامیشان را ببینند



تخریب تمام زیارتگاه‏های منتسب به پیامبر در دستور كار این فرقه است

كه تخریب گنبد و باردگاه حرمین عسكریین علیهما السلام از این قبیل است

سؤال: چرا قبر پیامبر را تخریب نكردند؟
جواب: قصد تخریب داشتند، ولی علماء زیادی از بلاد مختلف، آل سعود را تهدید كردند اگر متعرض قبر پیامبر شوید اعلان جهاد مینمائیم، لذا ترسیدند

اما

سكوت مطلق خائن الحرمین الشریفین در برابر هتك حرمت پیامبر در روزنامه های دانماركی و غیره خود داستان مفصلی دارد.

دشمنی اینها با شخص پیامبر بسیار بالاتر از این مطالب است، مثلا تمام كشورهای اسلامی در برابر توهین اجانب به ساحت مقدس پیامبر راه‏پیمائی‏ها و تجمعات اعتراض آمیزی بر پا كردند ولی در سرزمین وحی اجازه اینكار داده نشد!

یا حجة بن الحسن عجل علی ظهورك
و با آمدنت به اتفاق تو بوسه بر این قبر پاك نهیم


اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و العن اعدائهم اجمعین


نقاش خوش ذوقی اشعار داخل ضریح پیامبر را به شكل زیر درآورده كه در مجموعه های بعدی به آنها می پردازیم، انشاءالله


برای هر چه بهتر شدن قسمت سوم این مجموعه دعا بفرمائید
 
 

جاوا اسكریپت

ابزار هدایت به بالای صفحه